Friday, October 12, 2012

Lagu Beast - Midnight ! BEST!!!


Assalamualaikum.. Mira hari ni tak tau nak post ape -.- Ngokngek! Mirah post pasal ni je la XD haha .. Mirah rase suke la dengan lagu ni .. T^T


 

Tak  silap Mirah, lagu ni baru .. Dengar la! Kalo nak cari lagi lagu beast yang lain cari la kat youtube sendiri 。◕‿◕。. Ngee.. ^_^ BYEE2!!

8 comments:

Kesuma Angsana said...

nice one ! hehehee

KHAIRUNNISA said...

Wahh , Nisa ponn minat BEAST . I'm trully their fan . Nisa suka Yoseob & Junhyung . Wahh , we had common fav. things .

AmirahSyafiqah ♥ said...

@Kesuma Angsana
hehe~ thanks comment ^_^

AmirahSyafiqah ♥ said...

@KHAIRUNNISA
Yeyy ! Kite Geng! suke yoseob ngan junhyung! :D

♥ Eily Lilyy - Nik Suhaili ♥ said...

Same la :) Yosoeb jugak ,,.
Lilyy tak suka lah yang pakai anting - anting besar tuh . Takut je tengok :D

AmirahSyafiqah ♥ said...

@♥ Eily Lilyy - Nik Suhaili ♥
Yey! Yoseob rmai peminat ;) Mirah tak suke sgt junhyung,suka dengar rap dia je ^_^

nis said...

samelah saya pon beauty (nama panggilan untuk fanz beast) . saya suke Junhyung ^^

AmirahSyafiqah ♥ said...

@nis
Yey ;) Ramai orang pendekkan Beauty tu -> B2UTY :D