Sunday, April 22, 2012

Anoymous ada je yang buat hal !

Mula2 Mira Bukak Dashboard,, Tiba2 ada 1 comment .. Mira pun buat muka macam ni :D
Tiba2 yg commentnya ANOYMOUS ,, Mira pun buat muka o.O :P >.< sebab..

Nampak? Buat penat aku je buat muka :D ...Tapi comment tu dah delete. Hoi Anoymous ! memang aku tak kenal kau tapi orang lain mungkin kenal... Nak comment tu beradap la sikit.. ###_### .. tapi kadang2 Anoymous ni comment yang beradap

Maaf kalau korang terasa '_' .. Mira terlalu ikutkan emosi.. Sabar, Sabarr..
Heheww :) Senyum je taw :)

4 comments:

Ieqa Halim said...

Sabar jelahhh . Dia dengki tu . huhu :)

fiQ'Ra said...

adik setting supaya cika anon tak boleh komen :)

AmirahSyafiqah ♥ said...

@Ieqa Halim : Ye kot.. huhu :D

AmirahSyafiqah ♥ said...

@fiQ'Ra : okey :d terima kasih kak mas :D