Saturday, February 4, 2012

Kata Kunci Strawberi


Nak join? Tekan Sini !

Mira join contest ni tau!

Syarat2 nye :

  • Follow blog Gades dan Wanni (wajib dan akan di semak)
  • Buat entri bertajuk "Kata Kunci Strawberi"
  • Copy banner di atas dan linkkan sama ada gades atau wanni
  • Letakkan satu gambar mengenai tempat yang anda ingin pergi atau sudah pergi
  • Buat ayat mengenai gambar yang anda letakkan dan kaitkan dengan kata kunci "strawberi", "hadiah" dan "kasih sayang"
  • Contoh = Saya teringin ke / saya pernah pergi ke _______________ kerana ____________.
  • Pastikan ketiga-tiga kata kunci itu ada dalam ayat anda
  • Letakkan link di ruangan komen gades atau wanni
  • Tarikh tutup 3 - 9 feb 2012 pada 12.00 tengah malam
Dah baca syarat2 nye ? Masa untuk buat ayatt!!! :3


Saya teringin ke Cameron Highland kerana udara di situ nyaman dan sejuk... Dan juga saya mahu makan strawberi, nak makan banyak2 pun boleh jugak ^3^ nyum2 ! Saya nak itu sebagai hadiah hari jadi saya supaya ibu bapa saya lebih menunjukkan kasih sayang terhadap anak nya .

P/S : Cwehh... Boleh menang ke ? haha ayat macam tak best jew ~ kalau ada rezeki boleh la menang kan kan?? :P

6 comments:

jal said...

datang jalan2 dari contest yang sama
dah follow sekali

jom follow jugak
http://sayagilerpurple.blogspot.com/2012/02/kata-kunci-strawberi.html

AmirahSyafiqah ♥ said...

@jal : OK terima kasih

^o^...Cek pipah L!fe Story said...

thanx jejalan blog Cekpipah..
anyway,nice blog..:]

CikNana said...

eh..bestnya tmpt nak pegi tu..hehe

AmirahSyafiqah ♥ said...

@cik pipah: Ok.. sama2 :) thanks jalan2 blog mira ^.^

AmirahSyafiqah ♥ said...

@CikNana : ehe.. mestilahh ^3^