Monday, December 5, 2011

INTRO PLEASE


  • No Blogger Card : A03fiQ'Ra08
  • Amirah Syafiqah bt. Asrul Efendi my full name...Call me Mira or Amirah
  • Umur baru 10 tahun ;)
  • Tarikh Lahir 18 May 2001
  • Asal Kedah, tinggal kat Pahang
  • Saya keturunan melayu la...
  • Yup! Saya masih belajar di SK. Pekan Jaya course Mira baru je 10 tahun ...Mesti la belajar kat sekolah
  • Adoi Mira belum bekerja lagi lha
  • Impian saya ialah mahu ke Paris! *Hehe ade sape nak sponser?
  • Harapan saya dalam Geng Fiq'ra ialah saya mahu mengenali ramai kawan-kawan dalam geng ni!Link
Saje nak letak kad ni :) Saya dah letakkannya di sidebar!

17 comments:

smilenajah93 said...

salam , hi adik manis :)
salam perkenalan , wahhhh ~ kecik lagi awak ye :) bgus2 . happy blogging :)

AmirahSyafiqah ♥ said...

Hehehe...Iye saya memang kecik lagi :) Happy Blogging Jugak!

anamizu said...

hai mira..aiyo baru 10 tahun aaaa?? hehe..gud2..blogging2 jugak,study jgn lalai tau..eheee~
cik ana dr geng fiqra :)




luv,
cik ana

buzz_ziela said...

slm perkenalan dik =)

doakan akak kaya nnti bleh bwk pergi paris. hehe ^-^

farah hanim said...

alla
kecik2 comel da pndai bt blog
hye adik
salam perkenln ^_^
jgn malas2 blaja ye
heee

Miss Nadya said...

datang dari geng fiq'ra..salam kenal ye adik..:)

http://miss-nadya.blogspot.com/2011/12/intro-please.html

❀ ERAH ❀ said...

salam kenal..
datang dari geng fiQ'Ra jugak..
hope impian mira tercapai la yer...

http://bodaktiutpunyastory.blogspot.com/2011/12/intro-please.html

Fiena + Qiena said...

saya datang melawat sini ye dik :)
salam kenal ^^

http://ash-tsukidate.blogspot.com/2011/12/intro-please.html

Only me said...

ukhwah fillah :)

Syieda™ said...

salam kenalan dari syieda GENG fiQ'Ra..jom jejalan ke blog syieda pulak..@_@

http://lovestory313.blogspot.com/2011/12/intro-please.html

p/s: ^_^ skrg tinggal kt Penang ngn family ye? goodluck in exam..

cik ayuni said...

salam kenalan dari kak yuni GENG fiQ'Ra..jom jejalan ke blog kak yuni pulak..@_@

NazuerahAzhar said...

jenguk Geng fiQ'Ra .
sihat x?

Semoga t'capai impian tu..
nanti kalau dah sampai paris, belilah cenderahati untuk kitorang, 'GENG fiQ'Ra'. Hehe

jum kenal Nazuerah pulak.
http://sempoi9.blogspot.com/2011/12/intro-please.html

nurhafizsa said...

salam perkenalan sweety...
semoga impian pergi PARIS gituuhh tercapai yew.. :)

syieda ;) said...

aii aii ;)
salam kenal geng fiQ'Ra ^^,

malam ni syieda nak follow semua ahli geng fiQ'Ra.

p/s : jom la ikut syieda, kita follow follow. hee~ ;)

zahidahwahid said...

ouch!! ada lagi yang lebih kecik rupanya...hehehe...
salam kenal dik...


New Entry: 08- Short term goals for this month and why

Jom buat Cabaran 30 hari

Nak dress free? Jom komen

Nisa Greennnpanda said...

salam n hye mira~!!

alahai, mudenye..rs tua sgt la akak, huhu~..

visit la kalo sudi ye.. ^_^
http://greennnpanda88.blogspot.com/2011/12/intro-please.html

AmirahSyafiqah ♥ said...

@anamizu : hehe ..thank you ..cik ana
@buzz_ziela : hehe ..Ok! Jangan lupa taw XD
@Miss Nadya : Dah tengok blog awak, nice blog!
@❀ ERAH ❀ : Thank you kak!
@Fiena + Qiena : Terima kasih melawat blog saya..
@cik ayuni : salam kenalan ..nanti saya jalan kat blog awak pula
@NazuerahAzhar : tengkiu akaq!
@nurhafizsa : thanks ya!
@syieda ;) : ehe..thank you follow blog ni :) nanti saya follow back
@Nisa Greennnpanda : terima kasih melawat blog saya...nanti saya melawat blog kamu